Forgókocka psp-vel

Ezt a leckét valahol oldalon találtam és próbálgattam, köszönöm a leírást és hogy megtanulhattam.

Animationban szerkesztünk:
1/Behozzuk az alap képünket amire a forgó kocka fog kerülni.
2/Majd behozzuk a már elmentett sima kockánkat.
3/Átméretezzük: animation-resize animation nekem 25-25-re van a beállítás,
majd a pipát ki vesszük OK.
4/Majd effect-insert-image effect. A beállítás a köv.

5/Frames per second 1 fps és eff.-c.total 6 frames, tehát 7 kockából áll a képünk
6/Az egéren lévő görgővel kicsinyítjük a képsort és látjuk a 7.db.képet
7/A csúszkát előrre húzzuk az első képhez, majd a kék sávra téve az egerünket
     lejjebb rakjuk a szerkesztőnkben.
8/Most az alapképet kicsinyítjük és 7. db. képet fogunk csinálni belőle.
     Úgy, hogy a képünk szélére rakjuk az egeret és ahol találjuk a jobbra-balra
     nyilat akkor katt. és kihúzzuk a képkockákat.
9/Ha ezzel meg vagyunk akkor Edyt-copy
10/Edyt-Paste-After current frame: - bemásoljuk az üres kockákba az alap
       képünket.
11/Ha meg van a bemásolás akkor katt. az első alapképünkre, majd egyszerre
       lenyomjuk a Ctrl és a nagy A betűt. Ki kell hogy kéküljön az összes
       képsorunk.
12/Ha ez meg van akkor ugyanezt megcsináljuk a kockáinkkal is.
       Lenyomjuk a Ctr- és a nagy A betűt és itt is ki kell hogy kéküljön a képsor.
13/Majd simán felhúzzuk a kockát az egerünkkel a legelső képre ott engedjük el
       ahol akarjuk hogy maradjon a kocka.
14/View - animationnal ellenőrizzük a képünket.
       Ha túl gyorsan forog akkor animation - frame properties, itt beállítjuk a
       forgás gyorsaságát.
       Én most 30-ra állítottam.
15/File- save as, elmented.
Ha valahol elakadsz akkor csak írj, segítek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése